Het runnen van uw horeca-onderneming was nog nooit zo eenvoudig.
En nog nooit zo betaalbaar.
De combinatie van een gebruiksvriendelijk kassasysteem en een enorm inzichtelijk beheer maken uw dagelijkse werkzaamheden niet alleen makkelijker, maar ook een stuk efficiënter. Waardoor u meer tijd hebt voor andere zaken.
De combinatie van een gebruiksvriendelijk kassasysteem en een enorm inzichtelijk beheer maken uw dagelijkse werkzaamheden niet alleen makkelijker, maar ook een stuk efficiënter. Waardoor u meer tijd hebt voor andere zaken.
Bezorging zonder poespas
Waarbij u ook nog iets verdient
Wellicht doe je al aan bezorging vanuit jouw restaurant of overweeg je dat te gaan doen. Helaas zitten hier vaak haken en ogen aan, denk maar aan de extra kosten aan de platforms en het bijhouden van de gegenereerde omzet. Om je hierin te helpen hebben we een uitbreiding gemaakt op de kassasoftware die je gemakkelijk op je eigen website kunt plaatsen en waarmee jouw gasten direct kunnen bestellen en afrekenen. Alle artikelen die in je kassa staan kunnen in deze “webshop” staan, al kun je uiteraard ook items toevoegen en andere onbeschikbaar maken. Betaling gaat via iDeal en komt dus meteen op je eigen rekening. Probeer hier hoe het werkt in onze demo!
Wellicht doe je al aan bezorging vanuit jouw restaurant of overweeg je dat te gaan doen. Om je hierin te helpen hebben we een uitbreiding gemaakt op de kassasoftware die je gemakkelijk op je eigen website kunt plaatsen en waarmee jouw gasten direct kunnen bestellen en afrekenen. Probeer hier hoe het werkt in onze demo!
Laat ze het lekker zelf doen
Scheelt u mooi weer wat personeelskosten
Hoe raar en ongemakkelijk het ook gaat zijn, waarschijnlijk zijn we voorlopig nog even gebonden aan de anderhalve meter economie. Je hebt ongetwijfeld al nagedacht over de inrichting van je zaak en hoe dat dan moet met de bediening van je gasten. Om je ook hierin te ondersteunen hebben we de mogelijkheid gemaakt voor gasten om zelf te bestellen met hun eigen telefoon. Niet door te bellen naar de bar, maar door eenvoudig een QR-code van tafel te scannen en de bestelling in te voeren en te verzenden naar de bar en de keuken. Hiermee verklein je het aantal directe contact momenten en het aantal “loopbewegingen” in de zaak. Doordat dit systeem gekoppeld is aan je eigen kassa, houd je wel het overzicht van de bestellingen in je eigen PingCloud app.
Hoe raar en ongemakkelijk het ook gaat zijn, waarschijnlijk zijn we voorlopig nog even gebonden aan de anderhalve meter economie. Om je ook hierin te ondersteunen hebben we de mogelijkheid gemaakt voor gasten om zelf te bestellen met hun eigen telefoon. Niet door te bellen naar de bar, maar door eenvoudig een QR-code van tafel te scannen. Doordat dit systeem gekoppeld is aan je eigen kassa, houd je wel het overzicht van de bestellingen in je eigen PingCloud app.
Zo simpel als het schrijven van een bonnetje.
Met alle voordelen van digitaal werken.
De intuïtieve interface is eenvoudig vormgegeven en zeer gebruiksvriendelijk. Alle functionaliteit is zo ontworpen dat u nooit een handeling teveel hoeft te doen. Fijn voor u en voor uw klanten.
De intuïtieve interface is eenvoudig vormgegeven en zeer gebruiksvriendelijk. Alle functionaliteit is zo ontworpen dat u nooit een handeling teveel hoeft te doen. Fijn voor u en voor uw klanten.
Meten is weten.
Het beheer biedt u inzicht in vandaag en toont het perspectief van morgen.
Het slimme orderstatus systeem, de eenvoudige beheersmodule, het grafisch omzet inzicht, de eenvoudige koppeling met uw boekhoudsysteem: ontwikkeld dóór de horeca vóór de horeca en werkt PingCloud kassasysteem voor ú in plaats van u voor uw kassasysteem.
Klik op onderstaande punten om te ontdekken hoe we uw omzet zo inzichtelijk mogelijk maken.
De tijden van dure hardware zijn voorbij.
PingCloud maakt gebruik van betaalbare hardware waar u al bekend mee bent.
Wanneer u ergens dagelijks mee werkt is het belangrijk om te kunnen vertrouwen op uw hardware. Daarom maakt PingCloud gebruikt van de iPod Touch en iPad. Heeft u een iPhone? Dan heeft u uw kassa eigenlijk al in uw zak.
U heeft een café met klein terras. U maakt gebruik van een vast afrekenpunt achter de bar.
1
De eenmalige hardware investering bedraagt in dit voorbeeld 760,-. U ontvangt daarvoor 1 iPad, 1 kassalade, 1 printer en 1 server (small business).
Uw café-restaurant met 50 couverts binnen en 100 op het terras. U maakt gebruik van een vast afrekenpunt en 3 handhelds voor op het terras of in uw zaak.
1
2
De eenmalige hardware investering bedraagt in dit voorbeeld 1500,-. U ontvangt daarvoor 1 iPad, 2 iPods, 1 kassalade, 2 printers, 1 router, 1 server (high end) en 1 accesspoint.
U heeft een grand café met veel zitplaatsen binnen en een uitgebreid terras. U maakt gebruik van twee vaste afrekenpunten en 6 handhelds.
2
6
De eenmalige hardware investering bedraagt in dit voorbeeld 2950,-. U ontvangt daarvoor 2 iPad, 6 iPods, 2 kassalade, 3 printers, 1 router, 1 server (high end) en 1 accesspoint.
U betaalt alleen als u ook geld verdient.
Wel zo eerlijk vinden we.
Om uw systeem op te starten betaalt u eenmalig de kosten voor de aanschaf van uw hardware met de bijbehorende software en de installatie. Heeft u al hardware in huis? Dan proberen wij dit altijd te hergebruiken. Daarna betaalt u €1,- per apparaat per dag met een maximum van €5,-.
Meer omzet tegen minder kosten?
PingCloud horeca-kassasystemen.
Neem contact met ons op en ontdek wat PingCloud ook voor uw bedrijf kan betekenen.